Suck för Com hem!

Efter jag var klar med tvätten och strykandet igår satte jag igång med min garderob, tänkte göra iordning eftersom jag inte får plats. Och det skulle jag aldrig gjort för sen blev jag stressad när klockan var åtta, skulle göra klart det, handla, laga mat och göra ostbricka och det skulle göras till klockan nio.
Men jag hann ganska bra ändå.

Som ni ser så har jag inte så mycket plats för mina kläder så jag får försöka göra det bästa av situationen :)
får tom hänga kläder på hatthyllan haha, men vad gör man liksom.. En grej hade ju vart att sluta handla kläder, men det går ju absolut inte. Då hade jag fått abstinens.


Tvn dog igår vid åtta, jag bara hmm oki men det brukar ju sättas igång efter ett litet tag igen men när klockan var tio i nio så fick jag lite panik, skulle jag inte få se mina husfruar??!!!! Försökte ringa com hem men det gick inte, telefonen la av och även internet. Jag var så arg, gick här och svor åt com hem!
Haha tre min över nio gick den igång igen, puhh det var tur det kan jag säga.

Så jag kunde se det ändå:)  fick höra att det skulle vara sista avsnittet igår men med det slutet så hoppas jag verkligen inte att det var det. 
Efter programmet så hade jag och Therese vår vin kväll som vi brukar ha på tisdagar:) Det är alltid lika mysigt och trevligt, vi har en förmåga att bli ganska sentimenala också av nån anledning haha.

När jag vakna imorse funka fortfarande inte internet så jag ringde till com hem för att få hjälp, efter vi har mixtrat ett tag med datan säger han att problemet som är, är över hans resurser!!! hallå, e du knäpp eller, det är ju ert fel att det inte funkar!! Blev så tosig men kan ju inte skälla på honom. 
När jag kom in igen så bara fungerade det haha jag vet inte hur men funka gjorde det iaf så det är skönt :) 

Ledig idag också sen jobbar jag hela helgen, börjar bli nervös igen haha men det får man lov att vara när man är ny. 
Hörs sen!  


Kommentarer
Postat av: annika

o jag vet vad som händer i desperate.. lalala... tittar ju från usa så e ganska långt före.. haha... u wanna know=P haha nä ska ej säga nått men klarar du inte dig utan o veta så ladda ner det istället=)

2009-05-07 @ 14:35:30
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0