Vinkväll..

Som vanligt om tisdagskvällarna när jag är ledig så har jag och Therese våra vinkvällar efter husfruarna och det brukar alltid bli väldigt sorgset och känsligt :) än så länge är det inte det hihi men man vet aldrig hur det slutar..




Det slutade inte så känsligt, för Therese blev nannig och skulle gå och lägga sig...  tack för ikväll hjärtat mitt och glöm inte hur underbar du är!

Men nåt som var kul, en väninna, Cindy, skrev till mig på msn och fråga om jag va vaken så jag ringde upp henne och vi pratade ett bra tag.. Det var längesen vi umgicks nu men när vi var yngre så umgicks vi alltid, vi gick i skolan tillsammans, fika tillsammans, festa tillsammans, vi gjorde väldigt mycket tillsammans och det saknar jag..



Gud vilka tider vi har haft hjärtat!!
De har varit underbara och de har varit fruktansvärda men fan rent ut sagt vad vi har gått igonom mycket tillsammans och det är jag såå glad över!!

Man tar ibland sina vänner för givet, inte för givet på det viset men man tror att ens vänner alltid kommer vara som de alltid har varit men så är det inte, och bara ikväll har jag fått bevis på det.
Och det gör mig så glad, jag är en person som vill kunna säga vad jag tycker och tänker men ibland har man inte alltid kunnat göra det men nu vet jag att jag kan göra det utan att jag såra någon..

Cindy, jag är tacksam för att du finns i mitt liv och jag är så fruktansvärt tacksam över alla stunder vi har haft i vårt liv och jag ser fram emot de stunder vi kommer ha framöver.. Och de hoppas jag blir många!

Nej nu ska jag nanna, ska jobba imorgon kl 12.30 så jag måste få min skönhetssömn :) hihi

Natti natti på er!
Puss och kram





Kommentarer
Postat av: Cindy (Cindan) =)

ÅÅh Malin, hjärtat, vet inte var jag ska börja... men Gud vilka fina rader du skrev om mig! Blev verkligen jätte glad!! Men samtidigt lite ledsen över att du är så långt bort, känner redan hur mycket jag saknar dig med och längtar efter att få träffa dig och umgås med dig igen precis som förr. ja vi har verkligen många minnen ihop, vi har gått igenom så mycket tillsammans! Vi fick många goda skratt ikväll när vi tänkte tillbaka på gamla goda tider... hoppas du tröttnar på sthlm snart och kommer hem igen så vi kan skapa nya minnen tillsammans=)

Vi har precis fått tillbaka kontakten efter ett långt uppehåll men ändå kan vi prata med varandra precis som om det vore igår, vilket är så skönt med dig!

Och du, att du utan att jag märkte det,kunde skriva allt detta och lägga in en bild på mig samtidigt som vi snackade i telefon, ja I'm impressed, du är professionell!

Tack igen för dina fina rader nu ska jag oxå lägga mig.. med ett smil på läpparna =)

PUSS och vi hörs snart igen! =)

2009-05-20 @ 01:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0