sorry allesammans..

Jag vet, jag vet, jag vet.. Det är mer än en vecka sen jag skrev sist och jag ber om ursäkt för det.. Men jag har inte riktigt haft tid och faktiskt inte haft nån inspiration till det heller..

Veckan har varitväldigt lugn, jag har jobbat dag, 12.30- 19.00 och sen har jag bara tagit det lugnt på kvällarna..

I tisdags så var det ju premiär av det bästa programmet ever!! Desperate housewives!! Jag satt bänkad med ett glas vin och massa plockmat kl 21 i soffan och bara njöt :)

I onsdags titta jag på Greys och grät lite haha men det hör ju till :)

I torsdags efter jobbet så vad det dags för lite öl/vin efter fyra dagars jobb :)
Jag, Karin och Hanna skulle dit. Hanna skulle inte slutat förrän 21 men fick kompa så hon kom lite efter sju bara. Hon blev haffad av vår chef för lönesamtal :) hoppas det gick bra gumman :)

det är väl dags för mig också nu i veckan så håll tummarna för mig!

På ankan mötte vi även David, Magnus och Davids elever så vi satt tillsammans innan de begav sig efter ett tag.. Till slut gick Karin också och kvar var bara jag och Hanna :)
En väldigt trevlig kväll med massor av vin :) och även lite skumpa ;)


Viktoria var inte med denna kväll, men jag har inte så många bilder på Hanna så fick bli denna :)

Tack för en trevlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0