forts på onsdagen

Fortsättningen på kvällen med mina fina töser, det vr ju meningen att vi skulle grilla och vi startade grillen och alltihopa men sen kom vi på att det skulle ta alldeles för lång tid att grilla haha så vi bestämde oss för att köra ungnsstekt fläskfile istället, det blev mycket gott..

Vi hade ingen marinad heller men Hanna fixa ihop en god en, lite mycket vitlök trodde Anka men det blev bra :)




Så vi åt gott och blev väldigt belåtna, nästan så belåtna att vi gav upp men icke, efter att satt på sig ett ansikte så begav vi oss snart mot staden.

Vi skulle åka till La habana men min kära kusin ville till ett ställe som heter Retro så det fick det bli, jag däremot gick till habana en liten stund för att få dansa av mig lite :)



Det ligger bara ett par min därifrån så det var ingen fara sen åkte vi vidare, vi var på terassen och slutade på spy bar, Annika trodde att det skulle vara ett bra ställe precis som jag trodde när jag flyttade upp men nu fick hon se det med egna ögon så.. haha..

Vi hade iaf en riktigt bra och rolig kväll, kan ju inte gå fel med de tjejerna!




här är vi på spy, då Annika säger: första och sista gången jag var här...

Så är det iaf, men som sagt vi hade riktigt trevligt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0