MIN FAMILJ!!!

Gud vad jag saknar min familj!!! Det är helt sannslöst, jag har inte varit hemifrån på så här länge en enda gång som jag skrev tidigare och det känns verkligen..

Min mamsi kommer snart upp till mig och det ska bli sååååå underbart hihi, min mamma är inte bara världens bästa mamma och världens bästa person, hon är även min allra bästa vän!

Det bästa är att jag vet många som delar denna uppfattningen med mig, att min mamma är en underbar människa..

Vår familj, mina vänner, mammas vänner.. Min mamma har ett hjärta av guld, trots att hon är väldigt hård ibland :) men hon vill verkligen allas bästa, precis som min mormor, fast mormor är inte alls lika hård som mamma kan vara :) hihi

De är så underbara båda två! Och jag älskar de så otroligt mycket!



en bild säger verkligen mer än tusen ord!


älskade mormor och morfar!



Papsi!



de två finaste och mest underbara systrarna i hela hela världen!!

Gud vad jag älskar och saknar er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0