utan rubrik

Jag har fått en ny fläkt!!! :) det är de små sakerna som gör en glad haha, nej men eftersom vi har fått ett nytt kök i princip så hade det vart lite tråkigt om vi skulle haft den gamla, ingen höjdare direkt :)

Igår var det desperate i vanlig anda, vi var hemma hos Diddi, några mysiga tjejer, vi åt god mat och hade det mysigt! Alla var nog lite off för vi hade inte så mycket att prata om men men så är det ibland :)

Idag var jag nere på stan och tog en fika med Diana, mysigt att göra på eftermiddagarna när det blir mörkt så tidigt, ikväll blir det bara till att stryka och titta på greys :)

Imorn kommer Therese, hon skulle kommit igår egentligen men bättre sent än aldrig :)



Och imorgon kväll börjar jag på zumba!!!! Så skönt det ska bli att få röra på sig igen, har saknat det som bara den!! Det ska bli riktigt kul.



Tack för mig, hej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0