Världens finaste ANNA!!!

Efter min fika med Diana på stan så var vi på väg hem, Diana skjutsade mig på cykeln haha :) kändes lite som att man var 15 igen :) lite mer rädd var jag ju dock, och påpekade hela tiden att hon skulle ta det försiktigt osv hahahaha..

På vägen hem så ringde världens finaste och bästaste Anna, hon har alltid varit den bästa Anna, men just idag så blev det så genast ännu bättre och hon blev ännu bästast ;)

Hon tänkte på mig när hon gick till pendeln och att det var längesen vi pratade och att det var längesen hon ringde till mig...     Och så ringde hon...

Jag själv har tänkt tanken såååå många gånger men aldrig blivit "färdig" att ta tag i saken och ringa själv... Dåligt av mig jag vet....


Jag blev jätteglad över att hon ringde, när jag såg hennes namn på displayen så blev jag så ställd att jag svarade : Hej det  är Malin... hahaha, jag svarar aldrig på det viset om det inte är så att jag inte ser vem det är som ringer... Men jag blev så chockad och glad så det blev att jag svarade så+ hahaha :)

Det var så kul och såååååååå underbart att höra hennes röst, hennes skratt och hennes snuskiga skämt ;P hehe, nä det var inga såna skämt denna gången :) men det var så underbart att höra hennes röst och framför allt hennes fantastiskt underbara skratt!!!!



Underbaraste fina Anna!!!

Nu när jag skulle ha en bild på henne till detta inlägget så gick jag in på hennes blogg för att kanske kunna ta en därifrån.. det slutade med att jag tog en från face men samtidigt hittade jag detta inlägget i hennes blogg......

""""""Pratade med finaste Malin i telefon precis. Världens gladaste tjej vet verkligen hur man gör en glad =) Finns det något bättre än när envän svarar i telefonen med världens skratt?! Nej, det finns det inte. Älskar verkligen den där Malin. Och precis som alla andra, saknar jag henne massor! <3<3<3""""""


Mina tårar rinner ner för mina kinder.... av lycka!!!!!!!!! Jag hittade och fick så underbart fina vänner i sthlm och på jobbet och på min dans, vänner som jag inte trodde man kunde få i vuxen ålder....


Jag är så fruktansvärt glad (och kommer alltid vara) över alla människor och personligheter som jag fick träffa och lära känna där hemma.. eller där uppe heter det ju egentligen haha.. men det känns så "hemma" det är väl därför....

Men alla jag träffade, alla jag lärde känna, alla jag pratade med, alla jag såg, allt med stockholm!!!!!!!!!!!!!

Jag avskydde "08:or" från början när jag flyttade upp, men när jag sen började dansa och sen jobba så bara älskade jag alla som var nära mig, mina vänner och de jag lärde känna.... 




Jag försökte få fram fler bilder på vissa människor men min data har inte vart sig själv sen länge tillbkaka tyvärr haha, lite sorgligt..... 
Men ni vet vilka ni är som jag saknar, och ni är vääääääääääääldigt saknade ska ni veta!

Och en massa pussar till er!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du svarade Hej, det är Malin och sen asgarva du hahaha Det var så härligt att höra. <3<3<3

2010-11-04 @ 16:42:17
Postat av: Fredrik

Vi saknar dig, du underbara ♥

2010-11-05 @ 02:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0