Its alive :)

Så nu tänkte jag att jag skulle försöka blåsa liv i den här bloggen igen :)
Det har aldrig gått så lång tid som en månad utan att jag skrivit, och varför det har gjort det nu är lite oklart haha..

Kan ju inte direkt gnälla på för mycket jobb eller liknande haha men jag har ändå haft mycket att göra trots att jag gått arbetslös, vilket är det tråkigaste som finns!!

Jag har sysselsatt mig en hel del faktiskt, jag har varit på marknader med familjen och sålt gräddbullar :) Jag har träffat mina vänner och hittat på mysiga och roliga saker
Jag har sökt en massa massa jobb, fixat iordning hela lägenheten i princip, fikat, bakat och en massa annat :) haha

Jag var på en arbetsintervju för två veckor sen och hon ringde tillbaka idag och frågade om jag fortfarande var intresserad :) självklart var jag det!
Så på lördag ska jag börja mitt nya jobb i en klädesbutik i stan. Ägarinnan har två butiker i stan, en mindre som heter Egoo och en större som heter Fröken Ethel.. Superfina kläder!

Eftersom det var mitt mål när vi flyttade ner att jobba i butik och helst kläder så känner jag mig väldigt nöjd, äntligen!

Så ni får önska mig lycka till på lördag och hoppas att jag trivs och att de trivs med mig :)


Kommentarer
Postat av: Carina

Åh, vad kul! Grattis gumman :) Och duktig du är med rökningen också!!!

2010-10-05 @ 13:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0