over..

Helgen är över och det har vart en skön och mysig sådan :)

I fredags kom kom min lilla prinsessa på besök för en sleepover, så underbart mysigt att ha henne här :) hon är ju inte så liten längre och Bojan tycker jag daltar lite med henne haha men vad gör man inte med sina systrar...

Kan tänka mig att jag daltar med Emma också som är 16, men det är väl det storasystrar är till för?


Maja på Helsingborgsfestivalen före sitt uppträdande :)


Emma och Maja i Turkiet för två år sen!

Kan man annat än att va överbeskyddande och dalta med dessa ungar haha :)

De är ju mitt allt!

Jag och Maja hade iaf en jätte mysig dag och kväll, vi spelade spel, bakade chokladsnittar, gjorde våfflor, tittade på idol och sen tittade vi på Tingeling innan vi skulle nanna :)

I lördags så åkte vi ut alla tre, jag Bojan och Maja till höganäs höstmarknad eftersom att mamma och de var där och sålde gräddbullar :)

Gick en liten runda sen lämnade vi Maja hos mamma, sen åkte vi hem, titta på film hela kvällen och bara tog det lugnt..

Mycket skön helg med mina älskade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0