Veckans gång.

Då ska vi se vad min helg hade att bjuda på :)

Ifredags gick jag hem till Diana och kollade Idol, lite tråkigt att Sassa åkte ut men men inte så mycket att göra åt det..



I lördags jobbade jag ju och det gick bra, inte allt för mycket att göra men det flöt på bra och vi sålde ganska hyfsat :)

Sen på kvällen skulle jag och Jessie gå till Stinsen för god mat och fina drinkar men jag kände mig lite febrig efter jobbet så det fick bli en tablett och soffan ett tag, dock alldeles för länge, jag vaknade först 18.30..

Men efter ett tag så kände jag mig lite piggare och efter en dusch så vart det bra igen :)
Så det var bara att klä sig och sminka sig lite och sen gick jag ner till stan..

Gick först till Tivoli där DJ Jonte :) gjorde debut haha, ett mycket bra jobb måste jag säga att han gjorde och alla gäster var även nöjda :)



Jag satt och lyssna och tittade på alla som dansade med en god "solero" i handen :)



Sen gick vi vidare till ett par olika ställen och sen till Helsing för en god mojito och där träffade vi Jessica som var med sina arbetskollegor och då fortsatte vi kvällen tillsammans :)



En mycket trevlig kväll :)

i söndags var det en soffdag och i måndags blev det en liten fika hos Diddi.

I tisdags vart det en fika med Jessica på stan


 och sen åkte vi ut till bårslöv till Misan och Melvin och hälsade på..

Vi la oss i sängen och han fick lite mat i magen


finaste pojken i världen!! <3 <3 <3

Sen på kvällen var det dags för mina husfruar, ett mycket bra avsnitt.. Vi tjuvkika tom på nästa veckas hehe :)

Igår gjorde jag inte så mycket förutom att tvätta och lite sånt kul och idag var jag en tur på stan med syster yster och mamma, jätte mysigt.

Sen blev det en fika med Michelle och Melle på Espresso house och sen hem för att äta lite..

Michelle ringde mig för en timme sen och frågade om jag ville passa Melle en timme medans de var ute och övningskörde, självklart ville jag ju det :)

Så här sitter jag med den finaste killen i världen i min famn och han har precis somnat, mys på hög nivå!
Sen att han nog har de värsta pruttarna jag nånsin vart med om gör ingenting :) det har han nog efter far sin haha, skoja bara Fredrik :D

Detta var min helg och vecka iaf, lite händelserik har den ändå varit :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0