Mysdag

En riktig mysdag har jag haft idag med fina mormor och minsta systern :) var iväg så mormor kan få sina klänningar sydda sen gick vi lite på stan och till slut en glass på det!

Sen gick jag och Maja hem och lagade mat och tittade på tv tills hon somnade fint i soffan :)

På fredag är det studenten för Bojans kusin och Maja ska med, hennes första juggefest :) får se hur länge hon orkar haha

I lördags var jag på fest hos Fredrik och Sara som fyllt 25!




En trevlig eftermiddag med gott sällskap,





vid 20 tiden drog jag in till stan för att träffa Bokis släkt och gå på Shan Atci, han var på konserthuset.. Sjukt rolig kille tycker jag..

Biljetterna kostade 200 men han höll bara på i 45 min, tyckte det var lite lite men men :)

shan.atci.jpg

Sen drog jag vidare till hampan för att möta fina Cindy på lite vin, vi blev några fler i sällskapet och lyckades tom få ett långbord!! Det händer ju inte där en lör men vi hade tur :)




fina Cindan <3


Jag och Fillipa :)


I söndags kom min stjärna hem till mig för att sola på balkongen lite, men lagom till hon kom så hade solen försvunnit :(

Vi gick istället ner till hennes jobb, Haket, för en bit mat och fina Wilma joinade också.. Sen kom Alex, Emmas pojkvän också efter han slutat jobba på hampan.. Efter ett par timmar där gick vi vidare till sundstorget för att titta på lite sånguppträde och lite dans..


Finingar <3





Sen om man kan kalla det dans det vet i tusan haha men de försökte iaf, ett gäng söta killar som försökte breaka lite snyggt :)



Efter det gick jag till hampan en sväng och mötte upp lite skönt folk (mycket hampan märker jag) haha

Och igår kom Maja till oss för att mamma och de är på Sweden Rock och jobbar, så hon ska va hos oss till lör :) myyyyysssss!!!

Imorn ska jag förhoppningsvis träffa finaste finaste Erika!! <3 <3 <3



Mormor och morfar tar Maja över natten så att vi kan träffas för lite vin och mys i city :)

Vi har inte träffats på länge så vi behöver lite egentid och massa kärlek <3 Jag har många fina underbara vänner men det finns verkligen inte många som är som dig hjärtat! Du är bäst! <3



Älskar dig så vännen!




Kommentarer
Postat av: erika

Ååååå tårarna bara sprutar här nu hej vilt!!!! Underbarast finaste du!! Om du visste hur högt jag håller dig inombords!! Du är verkligen en helt underbar människa! Låt aldrig ngn påstå ngt annat! (Då får dom med mig att göra!!) Min älskade vän!! <3

2011-06-08 @ 23:42:38
URL: http://erikabitm.se
Postat av: erika

älskar dig massor!!

2011-06-08 @ 23:52:35
URL: http://erikabitm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0