Klarade provet!

Idag hade jag ju mitt roulette prov, och jag var såå nervös och hade så ont i magen för att jag var så nervös haha men det gick iaf bra, jag blev godkänd :)

Provet var på 100 poäng och godkänt var 90, jag fick 94 så sex fel.... Inte jätte dåligt men inte jätte bra heller men men jag klara det iaf och det var så sjuka slarvfel som ja kom på direkt efter men sånt är det ibland:)

Vi slutar fem om dagarna i vanliga fall, men vi har jobbat in två timmar så vi fick sluta redan kl tre idag, det var ändå skönt eftersom vi hade suttit med provet en timme och sen haft game simulation hela dagen.
Så efter kursen gick vi till en uteservering, alis, för att ta oss en cider och små fira att vi klarat oss allihopa:)
Det skulle bara bli en liten runda på stan men efter det så gick vi och käka på ett thai ställe i city och sen till gamla vanliga "ankan", dit alla från cc går typ, och efter det blev det tom en liten sväng till Medis, var på ett ställe som heter "oj oj oj" sjukt trevligt hade vi iaf:)

Nu är jag hemma och ska nanna snart, har ju kurs imorgon också då ska vi lära oss ett nytt spel som heter sick-boo. De säger att det inte är svårt och eftersom utbildningen bara är på en dag så lär det inte vara det:)  förhoppningsvis iaf haha

Natti natti  och sussa så gott så hörs vi mer imorgon!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0