Min älskade syster!

Förra helgen skulle min syster tävla här uppe i Sthlm, hon dansar också precis som jag och skulle tävla i Ballroom, för er som inte vet så är det standard och latin danser. Och underbara och söta som min familj är så följde de med allihopa:) Mamma, mormor och morfar, min minsta syster Maja och Emmas pojkvän Alex. Min papsi kunde inte följa med eftersom han jobbar i Norge så han är bara hemma en vecka i månaden:(
Så på fredagskvällen mötte jag Emma och Alex i stan för de skulle sova hos oss, de ville käka på Mc Donalds så de gick dit och jag gick rakt över gatan, till ankan där folk från jobb var, och väntade på de för att sen åka hem och mysa tillsammans.
 
Min fina syster och hennes fina pojkvän! Ni är så fina tillsammans. Här väntar vi på mamma och mormor och morfar som är på väg hit med alla de andra som också ska till tävlingen.
Jag tvingar Emma att posera lite framför kameran:) så att vi har nåt och göra tills de andra kommer.
Emma och Alex i dans position :) visst är de fina?
Emma i min dans klänning som de har sytt om:) såå fin är du min stjärna!

finaste!!

Minstingen ville ju också vara med:) Maja och Emma tillsammans
Bästa och finaste systrarna som finns!
Och allt tack vare vår fantastiskt underbara lilla mamma, du är bäst!

Kommentarer
Postat av: Jonte

Haha, vi kommer alltid att ha ankan kvar i våra hjärtan :)

2009-05-04 @ 00:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0