Myser med ett glas rött på balkongen

Idag kom jag hem från min kurs vid sex, städade lite, duschade och fixa håret. Och nu sitter jag på min balkong och njuter av det härliga vädret med ett glas vin:)

Det är ju tisdag idag och då är det ju det bästa programmet på tv "Desperate housewives" och det inkluderar alltid lite vin till det:)  det får man lov att unna sig, kanske unnar mig vin lite ofta men det är ju så mysigt och bara ta det lugnt med ett glas vin. 

Eftersom jag inte har mina töser här uppe hos mig  så brukar vi ha vin kvällar över telefon och då brukar det ju bli ett glas vin eller två haha.. Lite speciellt att ha vin kväll över telefon kanske men det är faktiskt mysigt:)
Och extra mysigt är det ju eftersom det är med mina sessor!



Gud vad jag saknar mina vänner!!! Alla gånger vi sitter och myser och pratar och skrattar tillsammans.. Om man kände sig ensam så var det bara att ringa så kunde man träffas på fem minuter typ, men så är det inte längre... Vi är ju inte längre ifrån varandra än ett telefonsamtal men det är ändå så sjukt långt borta..

En av mina närmsta och bästa väninnor som också är så otroligt långt ifrån mig saknar jag sjukt mycket, vi pratar inte så jätte ofta (men när vi väl pratar så pratar vi i evigheter, gillar det) men det spelar ingen roll för jag tänker på henne varje dag och jag tror hon tänker på mig också ibland;)

Här är hon, Sanne och hennes fästman!! De ska gifta sig till sommaren och jag är såå glad för deras skull.. De är verkligen det ultimata paret. Han friade till henne på en släkt fest och hon hade verkligen ingen aning om det, och sen ringde hon till oss och berättade, vi var samlade ganska många från vårt lilla "tjejgäng" och alla blev lika uppspelta
Du är och kommer vara så fantastiskt vacker på din bröllopsdag. Jag önskar er all lycka i framtiden
 ( och jag hoppas på mååånga barn så jag får vara barnvakt) hihi  

Jag själv vill ha fyra barn, iaf som jag känner nu, jag vill ha en pojke och tre flickor.
Va bra det hade vart om man hade kunnat bestämma så haha
men jag har alltid sagt att jag ska vara gift innan jag skaffar barn, lite gammal modigt absolut men det är min vilja:)
Har alltid också sagt att jag vill vara en ung mamma men det är ju inte likadant idag som det var för trettio år sen, då blev alla mammor i 20års åldern sen var man ju typ gammal mamma haha,
idag ligger gonomsnittsåldern på 29, och det är ganska bra för då har de flesta hunnit göra vad de vill i livet och hunnit uppleva mycket som man kanske inte alltid kan göra när man skaffar familj.

Nu ska jag laga lite mat. blir lite kyckling i sweet chilli creme fraiche med sallad, jag hade kunnat leva på det! såå gottit!
Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Bridezilla

Fick en liten tår i ögat =) Saknar dig sjukt mycket me.

2009-04-28 @ 22:05:23
Postat av: Anonym

Fick en liten tår i ögat =) Saknar dig sjukt mycket

2009-04-28 @ 22:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0