familjen är uppe!

Mamsi och papsi kom upp i fredags, så efter min kurs så mötte jag upp Emma och sen Boki och sen mötte vi upp Alex som kom från flyget, sen åkte vi hem till Lena och Uffe.. Det var bara Lena hemma för pojkarna var uppe hos Uffes bror och hans barn i Dalarna, men vi hade så mysigt så :)

Käka lite pizza gjorde vi då min papsi var sugen på det :) sen tog vi det lugnt resten av kvällen för vi skulle upp tidigt på lördagen och iväg och bada :)

Ett par roliga moment blev det under kvällen ändå, jag lura Maja att mitt vin var alkoholfritt :) Fy dig Malin haha men hon var ju så söt haha

förväntansfull på hur det smakar :)

som det ser ut på minen så ser der inte ut att ha smakat så gott hihi :) awe vad jag är elak mot min syster.. hihi :)

Senare under kvällen var min papsi så rolig så (eller inte) han frågade om jag kunde ta fram bilderna på Maja igen, javisst säger jag och slår på kameran.. Och möts av denna bilden!!!


Ha ha ha så roligt han hade, kul bild va haha :) för er som inte vet så är jag absolut inget fan av fötter, usch det är så räligt! men papsi min hade så kul så :) 

Vi åkte hem vid 01 eftersom jag skulle upp 08 igen så  jag kunde få lite sömn iaf :) 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0