Fredagen

Jag orkade faktiskt inte skriva igår, vi låg bara på soffan och kolla film med massa godis :)

Det var en super trevlig kväll i fre iaf, jag åkte ut först av alla denna gången haha men kul var det :)

Jag mötte Viktoria vid sex i stan för att äta lite och som vanligt blev det Pizza hut med lite rose :)





Vid sju tog vi oss till Karin, servicen är inte den snabbaste på Pizza hut så därför blev vi lite sena men vi var ändå bland de första så :)


vid detta bordet satt jag, samma som förra gången men dock inte samma sköna fåtölj haha


fina Kelly


fina flickor 


Vi som åkte ut satte oss på golvet och spela lite :)


jag och Jihi


jag och Mylen

Nu ska jag snart till jobbet så vi hörs mer imorgon
Ha en skön söndag allesammans!



Kommentarer
Postat av: Jonte

Naaaj, jag var helt övertygad om att du skulle spöa allihopa... nästa gång så får du ha med din "taxi coach" (mig) så du kan slappna av ordentligt... :) puss på dig vännen! :)

2009-08-24 @ 23:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0