Maja äger Soft bar och kök!

På kvällen efter vi vart och badat i lördags så möttes vi på Soft bar och kök för att äta lite gott tillsammans allihopa och då var papsi också med och en vän till honom, "Jugge" (ni kanske känner igen honom från tv serien "goa goa" eller "baren"

Vilken människa alltså, så härlig och sååå klockren.. Och vilka historier han har att bjuda på haha..

Han såg filmen där Maja uppträdde hemma på festivalen och tyckte att hon skulle sjunga in ett nytt medley med bara svenska schlagers och så ville han skicka det till Christer Björkman till melodifestivalen :) inte som ett nummer utan mer som en gullig grej, han vill att hon ska öppna melodifestivalen :)

Så den som han är, går han till Djn på soft och säger att Maja ska sjunga haha.. Och han går med på det och hon gör det också :)

Så vid 22 går min lilla stjärna fram på golvet och sjunger ett medley som han tyckte hon skulle sjunga:) hon är bara såå bäst! Tror ni jag är stolt eller?! :)
Hon gjorde succe, alla älska henne haha :)


och vem kan egentligen motstå detta lilla charm trollet? :)


Min älskade mamma! såå fin är du! (och börja inte gråta nu lilla mamsi hihi)

Min käre mor är så blödig, precis som jag och resten av kvinnorna i släkten är, så så fort jag skriver nåt om henne (kan räcka med att jag tycker hon är fin) så rinner det lite tårar ner för kinderna :) hihi du är för söt mamma min :)


Min älskade mellansyster och min lille svåger :) ni är så vackra tillsammans, håll hårt i varandra!


lilla charmtrollet är kanske inte alltid fullt lika charmig haha :)

En trevlig kväll hade vi och tack mamsi och papsi för god mat och dryck! Och tack Jugge för många goda skratt :)





Kommentarer
Postat av: Jonte

Min första tanke, när det gällde titeln var: Krögare redan... det va inte dåligt! :)

2009-08-12 @ 18:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0