söndagsmys i city!

Precis hem kommen från en tripp i city med Viktoria :)  Hon kom hit vid 14 för att jag var tvungen att vänta på tvätten sen vid 15 åkte vi in till stan för att titta lite och sen gå och fika...




 
Vår fika resulterade inte i en vanlig fika med kaka och kaffe...




 
utan det slutade på pizza hut med en flaska rose istället :)


japp flaskan är slut och vi är mätta och belåtna :)

vi fick skynda oss därifrån för jag hade tvätt i maskinen och vi bestämde oss för att vi skulle spela lite spel med Bojan och Edin ( bojans klasskamrat) 


För det första så hör till saken att lilla Vikkan har vart vaken i typ 50timmar nu och hon viskar i mitt öra: Ska jag berätta en hemlis? :) 

Nyfiken som jag är, ja absolut klart du ska :) 

Viktoria: Jag är lullig hihi 

Jag: haha du är för söt 

Såå söt lilla gumman haha, vi hade delat en flaska vin på pizza hut och inget mer, men har man varit vaken så länge och dessutom jobbat på det så förstår jag :) 
Då får man vara lullig :) hihi

Sjukt trevlig dag i staden iaf :) Tack så mycket gumman, nu fortsätter vi hemma hos oss :) 

Puss!  

Kommentarer
Postat av: Jonte

vilka snyggingar ni är! :) gött att ni testar så att rosevinet är gott :) hoppas ni får en helt magisk kväll, puss o kram

2009-08-16 @ 23:09:18
Postat av: Cindy

vad fin du är! Matchat snyggt! Kavaj och byxor i samma färg och linne och skorna i samma! I like ;) Puss

2009-08-16 @ 23:47:57
URL: http://vellaelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0