Sugen på kräftor!!!

Ja det är jag, fruktansvärt sugen på kräftor :) får se om det blir det till middag ikväll..

 
Är ledig idag sen börjar jag poker kursen imorgon 10.00, är faktiskt väldigt nervös för detta..
Jag verkligen avskyr att vara ny på ett spel och känna osäkerhet osv, och ja jag vet alla är nybörjare först men ändå, jag tycker sånt är fruktansvärt jobbigt och jag mår dåligt över det..

Men jag hoppas att det ska gå bra, ska försöka hinna tvätta och städa lite idag också för sen kommer mamma och de upp på fre, wieee, och då kommer jag inte hinna göra nånting..

Slutar kursen vid 18 om dagarna sen kommer vi åka till mamma och de och vara där på kvällarna och sen hem och sova och upp på kurs igen, så det kommer vara full rulle i en vecka framöver snart :)

Men kul ska det bli :)


min fina underbara och helt fantastiska mamma!


Kommentarer
Postat av: Jonte

Du vet att du kan, det är bara att göra det, allt du bara vill göra kan du göra, det vet jag! du klara bungy jump, då borde inte en poker kurs vara något problem alls.. lycka till, du kommer att klara det galant! tusen pussar och kramar på dig vännen! :)

2009-08-04 @ 14:50:27
Postat av: Renée

Mmm så gott med kräftor!!! blev jag oxå sugen på nu. Får nog bli lite kräftskiva i helgen tror jag.

Tror du kommer klara poker med glans!!!

Så söta ni e, du o mamma!

puss & kram

2009-08-04 @ 19:15:01
Postat av: Renée

2009-08-04 @ 19:16:35
Postat av: malin

gud vad kul att du kommentera Renee :) blev super glad :) kräftskiva i helgen tycker jag låter som en super bra ide :) ser fram emot fler kommentarer :) puss o kram

2009-08-04 @ 21:15:24
Postat av: malin

jonte du är ju bara för underbar! :) tack för dina ord, de värmer.. och jag håller med efter hoppet borde ju inte detta vara några problem hihi :)

2009-08-04 @ 21:16:35
Postat av: Daniela

Haaaaj gumman:D hittade din blogg:D Hoppas allt är bra med er:D pusss

2009-08-04 @ 21:37:59
URL: http://winey.blogg.se/
Postat av: cindy

Det kommer gå jätte bra gumman! Och är där några problem så kan du alltid ringa mig och fråga =)

Nu ska jag tina mina kräftor som jag ska äta ikväll! =P

Pussen!

2009-08-05 @ 12:32:56
URL: http://vellaelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0