The Strangers.....

Tittade på den igår och fyyy vad obehaglig den var... Jag kan inte titta på såna filmer egentligen för jag får alltid såna mardrömmar men lik förbannat ska man ju ändå envisas med det..
Men denna var ännu läskigare för detta har hänt på riktigt...


Filmen handlar om ett par som ska åka till ett hus på landet för att sova efter en fest och de har bråkat innan så allting blr inte som de planerat redan från början..
Sen börjar det knacka på dörrarna och människor försöker ta sig in på ett väldigt väldigt skrämmande vis..

Jag ska inte berätta för mycket utan ni får se den själva om ni vågar det :)


Kommentarer
Postat av: erika

Tack tack! :) Ja jag kan knappt sluta titta på honom:) puss

2009-08-03 @ 13:49:47
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0