vattenskidor och kräftskiva

När vi kom hem från stan i onsdags så bytte vi om och gick ner till bryggan för att åka lite vattenskidor eller iaf försöka haha


Vi fick vars en våtdräkt och gick ner :)


Jag åkte före Bojan, och han filmade alltihopa från båten men det lägger jag ine upp för ni hade kissat på er hahaha för det var nästan vad jag gjorde när jag såg mig själv haha.. Jag kan säga som så här, efter fyra försök så hade jag sammanlagt kommit upp på skidorna i fem meter kanske haha

Men Boki kom upp iaf :)

Uffe och de andra är ju super duktiga, där blev man lite avundsjuk :) Har en video på Uffe där han åker med EN skida bara, riktigt grymt :) lägger upp den en annan dag

Mamma, Micke, Maja och Joel var på Juni backen under tiden vi var i stan.. Tyvärr hade de lite otur med vädret så när de kom och skulle ta båten till ön så börja det regna hihi


men Maja och Joel var lika glada för det :)


nån som inte var lika glad för det var min lilla mamsi :)
Mamma, det finns inga dåliga väder, det finns bara dåliga kläder :) hihi


Sen började vi duka upp inför kvällen och vår lilla kräftskiva, mmm älskar kräftor och räkor :)








är den inte magisk denna bilden?? såå vackert!




Maja, jag och "brorsan" Andreas :)
 

nej älskling jag har redan badat idag :)


efter maten blev jag "tvingad" att hoppa med barnen haha..



Ingen behöver tvinga mig upp på en studsmatta, jag blir som ett barn :)

tog på mig mina mjukisbyxor då det var lite blött på mattan :)

jag och andra "brorsan" Marcus :)


min älskade lilla mammi :)


vilket hopp! :)

Nu har jag hållt på med detta inlägget i över en timme och tänker inte fortsätta!! Skulle lägga upp fler bilder men jag får panik reny ut sagt, det stänger av sig och sätter på sih hela tiden och jag blir tosig!!!

Men vi hade iaf en väldigt trevlig tid ute på ön :)

Tack Lena, Uffe, Gunnar, Birgitta, Eva och Micke för dessa dagar!

Massor med pussar och kramar till er!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

LÄGG UPP VIDEON!!! VILL SE!!!!

2009-08-15 @ 22:53:30
Postat av: malin

hmm fick en önskan om att jag skulle lägga upp videon på mig när jag försöker åker vatten skidor.. men jag fick inget namn... tycker faktiska jag kan få ett namn om jag ska lägga upp den eller hur? :) haha

2009-08-15 @ 23:17:05
URL: http://salsatjejen.blogg.se/
Postat av: Cindy

Vilken härlig dag!! Jätte mysigt! jag hade oxå velat prova åka vattenskidor! Puss

2009-08-15 @ 23:26:16
URL: http://vellaelin.bloggspace.se
Postat av: malin

Absolt gumman det va en super mysig dag, vi kan säkert åka upp nån gång nästa sommar :) pusss

2009-08-15 @ 23:41:48
URL: http://salsatjejen.blogg.se/
Postat av: Daniela

nej fan hha.. har bara fått dille;)

Lokförare ska jag försöka utbilda mig till:D

2009-08-16 @ 09:53:40
URL: http://winey.blogg.se/
Postat av: tezz

LÄGG UPP VIDEON!

2009-08-16 @ 18:20:22
Postat av: tezz ;)

;)

2009-08-16 @ 18:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0