Trött...

Nu börjar jag bli riktigt trött, sitter på jobbet och väntar på att tiden ska gå.. Jag har ju jobbat två nätter nu och ska åka hem igen för att fira jul och enda alternativet jag hade, det var att ta bussen!

Inte nog med att det är sjukt jobbigt att sitta på bussen, det tar lång tid och man är inte garanterad en sittplats!!!

Hur sjukt är nu inte det då, det kan ju inte ens vara lagligt att stå upp i 7,5 timme..
Och i normala fall tar det så lång tid, tänk er då bara vad det kommer ta nu med detta vädret, ahhh orka!!

Men jag får ju komma hem så då gör det ingenting, jag hade kunnat resa i två dagar för att få fira jul hemma så..

Så nu sitter jag fint här och väntar på att tiden ska gå, jag slutade 05.15 men bussen går inte förrän 09.00..

Har haft tid att kolla min jobb mail och installera det mobila bredbandet jag fick av mannen i julklapp :) sjukt snabbt jämfört med det vi har hemma haha

Och så hinner jag med frukost på centralen och vara i tid till bussen så att jag kan förhoppningsvis kan få en sittplats :)


hahaha så känner jag mig just nu, alltså inte helt hundra haha men jag bjuder på det :)

Lilla bilden också ju haha, hoppas ni sover gott allesammans och att ni får en trevlig lillejul imorgon! Det ska jag ha med massa mys, mat, glögg, klä gran och allt därtill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0