åker hem

japp det gör jag:(  08.40 går flyget imorn, vill inte!! Men jag kommer om en vecka igen och då ska min syster tävla i talangjakten på festivalen :) ska bli så kul att se henne..

Hon sa till mamma:  asså mamma jag kommer ju få så många rosor när jag står på scenen.
mamma: vadå få rosor?
maja:  ja duvet, när man uppträder så kastar alla upp rosor till en ju.

haha hon är bara sååå underbar, ska köpa massa rosor och kasta upp till henne :)



har lite bilder o så från igår också men det lägger jag upp när jag kommit hem imorgon

Ha en underbar kväll på er!
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej svej, sitter på hammpan nu, haha vi får köpa lite rosor till torsdag märker jag... :) puss och kram, OBS! missa inte flyget! :)

2009-07-16 @ 22:37:58
Postat av: erika

och då ska du faktisk till mig oxå, glöm inte de för de har du inte skrivit ngt om :( ;) puss

2009-07-17 @ 16:17:57
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0