Gamla vänner

Det är sjukt så lite som kan förstöra en lång och fin vänskap.. Nån som man delat allt med, verkligen allt, och helt plötsligt så är allt det borta och det finns absolut ingenting kvar, man tittar inte ens på varandra, pratar inte med varandra, ingenting...

Löften man gett varandra, saker man gjort för varandra.. Man har lovat varandra att oavsett vad som än händer så kommer man inte låta nånting komma emellan och man kommer alltid finnas för varandra..
Men så kommer det en dag då allt raseras och allting är som bortblåst, som om det aldrig funnits något band överhuvudtaget..




Jag vet att du aldrig kommer läsa det här, men jag önskar på ett sätt att du gjorde det så att du kunde förstå...

Kommentarer
Postat av: Jonte

Jag va helt säker på att du hade skrivit detta inlägg efter vårt tel samt tidigare idag, fan vad knas, snacka om att vi går i samma tankar lite gran... puss och kram på dig vännen! :)

2009-07-21 @ 20:01:33
Postat av: Helena

Nu har jag läst igenom hela bloggen :)

Kommer följas upp dagligen framöver!

Puss och Kram

2009-07-22 @ 00:24:59
URL: http://helajni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0