Hemmafix!

Vi har hållt på och fixa och hålla på här hemma sen jag kom hem från jobb och det gjorde jag vid 19.30...

Bojan är så duktig så, vi har haft en massa sladdar som har legat i lägenheten jätte länge och jag har velat att han skulle fixa det och idag hade han handlat saker till att göra det :)  
Och han har hållt på hela kvällen och gör fortfarande


detta är bara en del av alla sladdar haha


Duktig är han :)

Jag förstår inte vad det är för fel på min kamera, min syster har tryckt på nån knapp på den och jag kan inte hitta vilken det är!!!  Ahhh!! Blir tosig ju!
Men jag kan ju inte bli arg på min lilla stjärna :)


Nu ska vi koppla ut datan igen så nu får det räcka med bloggandet haha

Vi hörs imorgon igen så natti natti på er!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0