Hon gick vidare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja min lilla stjärna gick vidare igår, hon var bland de 5 bästa utav 20st.. Alla var mellan 9 och upp till 15.. Maja var den enda 5 åringen som var med och dessutom gick vidare!
Jag är sååå stolt över henne, hon var så duktig så duktig och skötte sig exemplariskt, sjöng inte fel nån gång..

Det som gjorde mig lite nervös var att alla andra som var med sjöng ju en låt och de sjöng till musik i bakgrunden och eftersom Maja skulle sjunga ett medley så skulle hon sjunga acapella så det gjorde mig lite nervig,med tanke på att hon aldrig har gjort nåt sånt innan och ändå är så pass liten som hon är, men hon gjorde det!!!


Nu sitter vi på bussen på väg in till festivalen


Nu är vi nervösa vilka som ska få gå vidare....

Två av finalisterna


Alla finalisterna, eller alla utom en för hon hade redan gått därifrån.. Hur man nu kan göra det haha..


Alla töserna





Ja min lilla stjärna gick vidare igår, hon var bland de 5 bästa utav 20st.. Alla var mellan 9 och upp till 15.. Maja var den enda 5 åringen som var med och dessutom gick vidare!
Jag är sååå stolt över henne, hon var så duktig så duktig och skötte sig exemplariskt, sjöng inte fel nån gång..

Det som gjorde mig lite nervös var att alla andra som var med sjöng ju en låt och de sjöng till musik i bakgrunden och eftersom Maja skulle sjunga ett medley så skulle hon sjunga acapella så det gjorde mig lite nervig,med tanke på att hon aldrig har gjort nåt sånt innan och ändå är så pass liten som hon är, men hon gjorde det!!!


Nu sitter vi på bussen på väg in till festivalen


Nu är vi nervösa vilka som ska få gå vidare....

Två av finalisterna


Alla finalisterna, eller alla utom en för hon hade redan gått därifrån.. Hur man nu kan göra det haha..


Alla töserna





Jag är sååå stolt över henne, hon var så duktig så duktig och skötte sig exemplariskt, sjöng inte fel nån gång..

Det som gjorde mig lite nervös var att alla andra som var med sjöng ju en låt och de sjöng till musik i bakgrunden och eftersom Maja skulle sjunga ett medley så skulle hon sjunga acapella så det gjorde mig lite nervig,med tanke på att hon aldrig har gjort nåt sånt innan och ändå är så pass liten som hon är, men hon gjorde det!!!


Nu sitter vi på bussen på väg in till festivalen


Nu är vi nervösa vilka som ska få gå vidare....

Två av finalisterna


Alla finalisterna, eller alla utom en för hon hade redan gått därifrån.. Hur man nu kan göra det haha..


Alla töserna






Kommentarer
Postat av: rille

Har ju fatt en ny idol iaf.. :D fy vad duktig hon ar .. :D

2009-07-24 @ 19:36:39
URL: http://rillton.blogg.se/
Postat av: Helena

Hon är grym!

Satt med ett leende hela videon :)

2009-07-26 @ 14:10:08
URL: http://helajni.blogg.se/
Postat av: Paulina

ÅÅÅhhh så duuktig hon e.... super fint sjöng hon.... verkligen kul att hon fick sån fin plats i tävlingen!!



kramizar

2009-09-04 @ 21:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0