Onsdagen

Ja det har ju inte blivit nåt bloggande på denna veckan heller men jag har inte kunnat få in bilderna på datan förrän idag. Så jag börjar med onsdagen när jag kom hem till Helsingborg.

Jag åkte ju direkt från jobb och sov ingenting så först la jag mig i ett par timmar sen var det bara att packa upp, in i duschen och sen iväg till Sanne och Micke för att försöka få ihop valsen till bröllopet..

Efter ett tag så blev det bra, det blev enkla grundsteg men som såg väldigt fint ut :)


Så fina tillsammans


ser fint ut eller hur? :)

gick därifrån vid ett ungefär sen kom Therese över en sväng och sen var det sängen som gällde. Skulle upp tidigt på torsdagen för att leta klänning och sen tomas Ledin på Sofiero på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0