Tjejpoker

Var ju hos Karin igår och spelade poker, super kul var det.. Vi var 15 girls tillsammans så vi delade upp oss på två bord


Första bordet





Andra bordet, vid detta bordet satt jag :)
med alla proffsen haha hur skulle detta gå?! :)

det gick faktiskt bra för mig, jag var duktig:) kom på 8e plats hihi.. För att vara första gången så var det helt ok :)


Finalen spelades vid ett bord, då var de sju kvar


och massa rabarberpaj som Karin vart så duktig och gjort :) mums fillibabba :)


Lycklig :)


En glad medspelare, haha hon tjänade mycket på mig efters att jag inte hade en aning om vad jag gjorde så spela jag ju på allt haha men det var ju bra för henne iaf :)


Fina Kelly!

Tack för en super trevlig kväll, riktigt skoj var det :)
Får vi göra om snart!

Idag blir det inte mycket action, jobbet väntar 17.30 så ska bara ta det lugnt, riktigt skönt efters det har vart ganska mycket håll igånh nu de senaste dagarna :)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0