jobb jobb och födelsedagar..

imorgon jobbar jag min fjärde och sista dag sen är jag ledig två :)
det har inte vart mycket på jobb men jag har jobbat mellan tre och tio och man gör inget speciellt på dagen och sen är jag inte hemma förrän elva och då gör man heller ingenting så det känns som att dagarna bara flyger förbi..

Till helgen är det inflyttningsfest och födelsekalas för en kollega på jobb, på Måndag, nästa vecka, ytterligare en födelsedag och ytterligare en på Tisdagen med poker spelande :)

Vet inte hur det ska gå för lilla mig eftersom jag aldrig spelat poker men det ska bli kul iaf :) hihi

Nån som har nåt bra tips till mig om jag ska kunna spela?? ;)

Det är så mycket jag vill hinna göra men jag kommer inte kunna göra allt för snart åker jag hem igen.. Det ska bli underbart att få komma hem igen men jag är stressad i kroppen hela tiden pga allt..

Lugna dig Malin! haha

Nej imorgon ska jag upp tidigt, har utbildning i Punto Banco, så jag får nog försöka nanna nu..

Natti natti på er och nanna så gott :)

Kommentarer
Postat av: Cindy

Gumman jag får arrangera en pokerkväll när du kommer ner igen, så får du spela med mig och killarna så ska jag nog lära dig! Puss

2009-06-22 @ 06:10:03
URL: http://vellaelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0