R.I.P.

Jag kan inte riktigt fortfarande förstå att han är borta... Det var väl väntat förr eller senare med tanke på allt men ändå... Han var min stora idol när jag var liten, jag hade allt med honom haha, skivor, bildor, typ ett lakan på honom på väggen :)  allt!

Man får säga vad man vill om honom men ingen kommer nånsin glömma honom.. Själv vet jag inte vad man ska tro för jag vet inte hur mycket man kan lita på alla skvaller blaskor men men.. När jag var liten diggade jag honom sjukt mycket..



Man vet aldrig hur fort livet kan tas från en ibland, ibalnd är det mer väntat än andra gånger..

Så glöm inte, ta aldrig varandra för givet!

Ta hand om varandra och älska varann så som ni själva vill bli omhändertagna och älskade.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0