Sannas födelsedag!

Igår låg vi vid badet till fem ungefär så jag orkade ganska länge haha :)
Allt gick bra med kameran också, det var minneskortet som behövde bytas..

Vi åkte och handlade lite mat och vin i Mörby och sen satte vi oss på balkongen och hade mysigt.. Klockan nio skulle vi möta upp de andra i stan men vi kom inte in förrän vid elva :) fint folk kommer alltid sent säger de ju haha

Det var en supertrevlig kväll med massa rose och drinkar och massa schlager :) inte bara musik utan artisterna också.. Lilli och Sussie, Anna Book, Emilia med flera var där också


Jag och Jonte med våra sommar drinkar :)


Jag och Emilia :)


Sanna födelsedagsbarnet, Anna Book och jag :)


Eva! :)


En del av gänget


Några av töserna :)


Fina Ellinor!


Så underbara!


Där avslutas denna otroligt trevliga kväll och vi går till MAX och äter!! :)

Sen var det natti natti när vi kom hem.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0