Shoppingen.

Klantig som jag är, så trodde jag ju att jag gjort av med sladden till min kamera igår :) men det hade jag inte, den låg i min ena jacka märkte jag när jag skulle ut o röka haha jag är ju bara så förvirrad..
Men här har ni iaf nåt av de jag shoppade häromdagen


ett par vita chinos från zara som jag tänkt ha till studenten nästa fre, när min älskade kusin tar studenten:)


Snygg men enkel t-shirt från zara med paljetter på det svarta..
Snygg till ett par höga pumps, svarta chinos o en svart kavaj.
Eller bara till ett par jeans o en beige kavaj.


enkla snygga pumps från Åhlens City


Ett par riddar sandaler från Belle shoes, snygga till ett par shorts i sommar.

Hur klär ni er under sommaren?
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Malin! Tänk att man skulle hitta dig här i bloggvärlden av alla ställen:) det var ett tag sen, hoppas allt e bra med dig.

Du kan kika in på min blogg om du vill, jag skriver inte så mycket men en del bilder på min underbara son där :)

Ha det bra Kram Malin (PP3)

2009-06-05 @ 09:15:31
URL: http://malintullberg.blogg.se/
Postat av: michelle

Jag klär mig i vit skjorta o svart väst i sommar ;)

2009-06-05 @ 10:17:13
Postat av: annika

vafaaaan..letat överallt efter sånna gladiatorsandaler... vill ha sånna höga i svarta men finns ju fan ingenstans=(

2009-06-12 @ 15:48:30
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0