Strömavbrott

Jag var i Mörby innan och skulle handla till middagen, innan jag handlade till midagen så gick jag lite rundor på centret och handlade lite hihi, jag kan verkligen inte bara handla det jag ska utan jag kommer alltid hem med nåt mer :) 
Men kul är det haha
Hitta lite kläder på H&M faktiskt, det är ju inte ofta man hittar nåt där men denna gången gjorde jag :) 


Vanlig vit armlös skjorta som är super snygg med en kavaj eller ett skärp i midjan.


Beige enkel men snygg tunika/klänning.. snygg till ett par jeans eller bara ett par leggins


Inte alls min stil egentligen, en lång sommarklänning som sträcker sig ända ner till tårna :) 
Super skön och väldigt fin på :) 


Köpte även en ny mascara, valde mellan några olika men jag fick bra rekomendationer på denna från loreal så tog den.. Jag använder ju typ aldrig mascara för jag orkar aldrig haha men när jag går ut så har jag det oftast och då är det kul att ha en bra.. 
Återkommer med svar om huruvida den var bra eller inte nästa gång jag ska gå ut :) 

Handlade även lite annat smått och gott som nagellack osv men det orkade jag inte lägga ut :) 

Efter jag hade shoppat lite så skulle jag ju då gå för att handla till middagen... Kommer in i affären, hiner vara där i fem min sen släcks hela centret ner!! 

Det ser ljust ut men det är solen som lyser igenom rutorna..


Ahh, vad gör jag? haha, min vagn stod en bit bort då jag stod och plockade potatis och min första tanke var:  Tänk om det är någon som vill råna affären och jag har min väska i vagnen?!! haha så jag skynda lite snabbt bort till min vagn där i mörkret i hopp om att ingen skulle stjäla min väska haha.. 


Det var ju självklart inget rån, utan bara ett vanligt strömavbrott.. Men jag fick ju inte handlat allt jag ville, jaja det var bara att lämna alla varorna och ta tunnelbanan hem igen för de visste inte när det skulle komma igång igen...

Som tur var så hade min lilla "turk" öppet på torget här hemma så jag fick billiga grönsaker iaf haha  
och jag kunde laga mat trots allt :)

Kommentarer
Postat av: Jonte

Haha, andra dagen på raken ni har problem med strömmen i solna trakterna... Illa... :d

2009-06-01 @ 21:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0