Studenten.

Min "lilla" kusin tog studenten i fredags, hon är ju inte så liten längre men jag ser henne fortfarande framför mig när hon var fem sex år gammal och ville gör allt jag gjorde:)
Hon är så otroligt vacker, alla kan vara vackra med smink osv men hon är verkligen naturligt vacker!


Lilla stora Jennifer, (nenne som vi alltid kallat henne)

Lisa, hennes mamma hade gjort ett sååå fint upplägg med maten

Visst är det fint?


Champagne och tilltugg till alla :)


Fina mormor och morfar, de är så otroligt fina och vackra!
Ser ni att de matchat, med vitt och svart båda två :)
så sött!!


Kusinerna samlade :)

Efter så åkte jag och min kusin hem till Michelle och satt och drack lite vin och kolla på sean the man, f-n vad han är rolig asså haha
Jag har fortfarande inte lärt mig att lägga in videos så ni får gå in på youtube och kolla :)

Det var fredagen det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0