tosig!!

Jag köpte ju ny kamera härom dan och tänkte lägga över mina bilder på datan idag och visa:)  men nej!! den konstlar sig hela tiden och jag fattar ingenting, provar olika metoder hela tiden men den vill ändå inte som jag vill!!!! 

Blir så trött på såna saker, jag är händig men jag är INTE teknisk!!

Jonte, varför svarar du inte när jag verkligen behöver dig?! haha du svarar alltid annars ju :( 

Så tråkigt när man vill visa nåt nytt och det inte går som man vill, usch tycker inte alls om att inte få som jag vill..  

Men kameran är fin annars :)

Fast jag har den i svart :)

jaja ni får vänta ytterligare med bilder och roliga inlägg... inläggen blir ju inte lika intressanta om man inte har bilder, men det förstår inte min lilla sony!! (kameran alltså haha)

ska upp och jobba imorgon igen 12.30 till 19.00 sen ska jag nog iväg med Paulina på ett nytt salsa ställe som öppnat :)
Det ska tydligen va jätte stort och riktigt bra, nån som vill med så bara säg till ;)

Natti natti på er och nanna så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0