Nannig...

Natten på jobb igår var lugn, jag slutade redan klockan fyra men jag kan inte ta mig hem förrän vid fem ändå så jag satt och åt lite nattamat innan jag skulle hem :)
Satt klockan på elva för jag ville upp i tid men jag stängde tydligen av alarmet imorse för jag vakna inte förrän 14.40!!!
Hatar att vakna så sent, jag har inte sovit så sent en enda dag sen jag började jobba men men nån gång ska ju vara den första..

 jaja det var ändå inget vidare väder så det gjorde inte så mycket, nu framåt kvällen så har det klarnat upp och blivit solsken igen :)

Igår åkte jag in lite tidigare till stan för att jag skulle handla ett par sandaler för mitt presentkort jag fick av Sanne, Micke och Jonte:)
Som alltid så blir det ju inte som man tänkt, jag skulle "bara" köpa de sandalerna o sen inget mer, men icke haha det blev lite annat också

Jag hittar inte sladden till min kamera så jag kan tyvärr inte lägga in några bilder, får göra det nästa gång :)
Så typiskt mig att jag inte hittar den haha




Kommentarer
Postat av: Jonte

Du får köpa massa sladdar som ligger överallt, då hittar du dom hela tiden... Men annars så ligger det nog någon där borta till höger, eller va det vänster... Haha :)

2009-06-03 @ 18:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0