Rille kom hem!!

En av min närmsta och bästa killkompisar är ju i Grekland och har varit där hela sommaren men nu tycker jag att det är på tiden att han kommer hem.. Jag saknar dig Rille!
Han skrev detta brevet till mig när jag fyllde år och jag har lagt upp det innan men det förtjänas att läsas en gång till.. Du är så vacker och fin mitt hjärta och dina ord värmer alltid lika mycket.. 
Nu har du vart borta tillräckligt länge och det är dags att komma hem! Och det är dags att komma upp till mig! 

                                                                                                              
                                                                                                  
Ja du Malin, när jag hade skrivit om dig förra året så trodde jag inte att jag skulle kunna hitta mer vackra ord att beskriva dig på men efter ännu ett år av fantastisk vänskap så hade jag kunnat sitta och skriva i evigheter. Adjektiven tar dock slut ganska fort och oavsett så finns där inte tillräckligt med vackra ord för att beskriva dig.
Det är lätt att glömma hur mycket du har växt som människa, det är nästan omöjligt att förstå att det är samma Malin vi pratar om som jag träffade första gånger för par år sen. Vill inte säga att du var en dålig människa men gårdagens Malin bleknar i jämförelse med henne vi får uppleva idag .
 
 Om du är vacker till utseendet så är ditt inre det du ska vara mest stolt över. Ja hur ett så stort hjärta får plats i en så liten kropp kan vara svårt att förstå.
Du sätter allt som oftast mig och dina andra vänner framför dig själv. Du mår bra när vi mår bra, och med dina varma SMS, dina uppmuntrande ord, för all del dina kloka ord, med ditt skratt och framförallt med din värme så får du oss alltid att må bra.
Bara av att skriva dessa ord och tänka på allt detta så får jag ett leende på läpparna en varm känsla som strömmar genom kroppen av välbehag,
det är inte många människor som har den inverkan på mig och det gör dig speciell och till bland det bästa jag har i mitt liv. Tack..
 
Jag vet att du kommer bli en perfekt fru och en ännu bättre mamma. Du har allt det vi killar letar efter när vi ska definiera vår dröm kvinna.
Du kommer att göra en man så lycklig att det nästan är omöjligt att förstå.
Du är den människan som står mig närmast i livet nu och fast milen är många mellan oss så står du alltid närmast mitt hjärta.
Det är med oerhörd tacksamhet som jag kallar mig din vän och du får mig alltid att må bra, jag saknar våra bullstunder efter Cardinal.
Jag saknar att bara kunna komma över och få snacka ut, bara tryggheten att veta att du bara är 5 minuter bort.
När jag är klar med mitt äventyr i Grekland så lovar jag dig att jag ska göra allt för att komma närma dig igen.
Så att avståndet mellan oss blir så litet som möjligt för jag behöver det Malin, för att må riktigt bra behöver jag dig i mitt liv.
Du är så fin mitt hjärta och jag hoppas du får en underbar födelsedag. Älskar dig...
 
"det är endast med hjärtat man kan se rätt. Det viktigaste är alltid osynligt för ögat"


Saknar dig min vän!

Kommentarer
Postat av: annika

vem rikard e det?

2009-05-05 @ 12:10:09
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: Jonte

:) han är synnerligen en poet killen! för att kunna vara så otroligt bitter så förvånas man alltid av de stunder man ser något så här älskvärt, men vi som känner honnom bra, har alltd vetat att han är en fin och känslig kille innerst inne :) You go Rikard!

2009-05-05 @ 12:33:39
Postat av: Stephanie S

Jag känner inte ens honom, eller er relation... men att jag håller med... både dig och han. Det var så vackert skrivet att man blir gråtögd.. men orden är sanna...



Du är en vän alla skulle ha...att ha din vänskap gör var dag lite lättare att tackla. Du utstrålar värme och är en människa att inspireras av.



Tack för att du finns, och att du är du Malin.

2009-05-13 @ 19:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0