Fredag

Igår åkte vi in till stan för att köpa Mors dag present till lilla mamsi min :) Nu blir du nyfiken va hihi
Hittade iaf det jag letade efter så det var bra.
Efter det gick vi och käka i Gamla stan, beställde in två rätter men bara en kom så efter vi väntat ett tag frågade vi vart den andra maten tog vägen..

Oj, ursäkta det har vi glömt!!!
Hallå hur f-n kan man inte hålla koll på TVÅ rätter?!! Förstår inte sånt asså.. 

Jaja det var helt okej mat men inget jag kommer gå tillbaka till, där kom en liten söt fågel och satte sig på tallriken när vi ätit färdigt och snodde en liten pommes :) så söt var den 


Jag köpte ett linne igår också :) hihi.. Kan verkligen inte gå i stan utan och handla nåt 


Men det var ju så somrigt och fint eller hur? :) 

  Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0