Klara det!

Nu har jag klarat av min första dag på jobbet! Gud så skönt det är att ha gjort det, jag är ledig tre dagar nu så jag kommer ju vara lika nervös på torsdag som jag var idag haha men det kommer säkert bli bra, det är faktiskt ok att vara nervös i början:)

Jag fick bra respons av mina IDs iaf så om jag bara tror lite mer på mig själv så kanske det kommer gå ännu bättre.
Så nu kan jag fem av sju spel, jag har Punto Banco och Pokern kvar, jag vill egentligen inte lära mig pokern för det verkar så rörigt haha men det kommer förmodligen inte va nån kurs i det under sommaren så då får jag lära mig det först till hösten så det kan jag ju trösta mig med:)
Punto ska jag inte gå förrän i augusti så det är också långt kvar tills dess, de säger att det inte är ett svårt spel men jag känner att jag har tillräckligt mycket som snurrar rundor i huvudet som jag ska ha koll på så :)

Imorgon är det sista dagen på min dans:(  jätte super duper tråkigt, de håller en intensiv kurs också under maj månad men jag kan bara gå på tre av de tio gångerna som det är så det känns lite onödigt..


Det är Gabbe och Linda, visst är de fina tillsammans?

Kommer sakna att inte få dansa nåt speciellt under sommaren, det kommer ju vara salsakvällar men det är inte samma sak.. Jag kommer sakna dansen väldigt mycket.. men jag hoppar på det till hösten igen :)

 Vill ju så gärna tävla inom det men det är så svårt att hitta en partner, inte bara att det inte är tillräckligt många killar som dansar utan man ska ju passa tillsammans också. Kemin måste stämma så att man trivs ihop annars blir det bara pannkaka av alltihopa.
Jag dansade tillsammans med en tjej en gång och vi gick inte alls ihopa och därför kom vi ingenstans heller när vi tävlade, så det är viktigt att man trivs och kommer bra överens, och viktigast av allt att man har kul tillsammans och respekterar varann. Det är lite som att ha ett förhållande faktiskt.

Så, nån som bor i stockholm och är sugen på att tävla så säg till :)


Kommentarer
Postat av: Jonte

Haha, blev lite sugen på att komma upp och tävla, känns som det är det närmsta ett förhållande jag någonsin kommer att komma ;)

2009-05-04 @ 10:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0