La Habana

Oj oj oj nu var det längesen jag skrev, det vart så mycket förra helgen och jobb på det sen så jag har vart lite trött faktiskt hihi..

I onsdags så hade jag några av töserna över på lite tilltugg och lite dricka, super trevligt var det.
De hade med sig presenter till mig fast de inte skulle, så snällt av de..
Angelica flög upp från Malmö och sen var det Paulina, Helena och Steffi :)

Fick ett super snyggt linne av Angelica och min favorit parfym :)


Lilla Nova hade skickat med mamma presenter till mig :) 
hon hade gjort ett halsband med matchande armband och ritat ett par teckningar och även ett foto på hur stor hon har blivit :)

Jag har inte foto på alla presenterna men jag fick även ett par jätte fina silverörhänge av Paulina, presentkort på Åhlens och fina blommor av Helena och en flaska vin och jättefina blommor av Steffi!!
Tack så jätte mycket!

bjöd på lite fruktbricka och ostbric
ka och lite sommar drinkar :)



Sen vid åtta åkte vi in till La Habana för att äta och dricka gott, och gott var det! :)


Angelica och Paulina


Helena och Steffi där bak, det var inte så lätt att fota i taxin som ni ser haha

Vi hade en super trevlig kväll, senare kom det dit fler vänner och kollegor såå kul!!
Efter lite dricka och dans på Habana gick vi vidare till Olssons och hade super kul, min kamera dog dock tyvärr och jag har inte fått de andra bilderna än men kul hade vi iaf :)

De stängde klockan tre och sen gick vi och käka igen haha på donkan :) alltid lika gott när man druckit lite grann haha
sen bar det av hem för att jobba dagen efter..
Det var väl mindre kul men jag mådde ändå bra så det var skönt, tror andra mådde lite sämre:) hihi men det gick bra ändå :)

Tack alla för en super trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Yz

"Tror andra mådde lite sämre" pipig röst...=)

2009-05-30 @ 22:20:27
Postat av: Paulina

hahaha... vi hade RIIIIKTIGT trevligt, jaaaa.... det var kul! Tack vackra du, för att vilja ha mig på din födelsedag, kunna fira dig, krama om dig.... e så glad av att ha lärt känna dig och ha dig som vän, corazon! Puss på dig!

2009-09-04 @ 21:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0