Tisdag!!

Tisdag idag och då vet ni väl alla vad som händer?
Ja, jag tänkte väl:) 

Men husfruarna var inget speciellt ikväll faktiskt, Idie omkom och då handlade mestadels av avsnittet om henne och om händelser som de olika kvinnorna hade med Idie.. Men det var fint ändå, man fick en annan blick av henne nu än vad man har haft under resten av programmet.. Hon hjälpte många och hjälpte till med mycket..



Helgen har varit super kul, i lördags titta vi ju på schlager festivalen och sen blev det utgång på Ambassadör, har aldrig vart där men det var bra.



Tjejena på foto!

Jag och Viktoria gick en runda i stan i lördags också innan vi skulle iväg, jag ville hitta nåt kul att ha på mig till kvällen :)

Hittade detta




Skorna är sååå läckra, de fanns i marin blått i höstas men jag köpte inte de för jag tänkte vänta men då fanns de inte kvar! Det var störigt, men nu fanns de ju i svarta och de är så snygga, så det var ett bra köp :)




Kommentarer
Postat av: Cindy

Malin, du har fortfarande god smak! Speciellt jackan, tyckte den var skitsnygg! var har du köpt den? fanns den i en kort modell oxå?=)Skorna var oxå fina, men får ont i min skadade tå när jag tänker på de haha

Du var säkert jätte söt i din nya outfit, precis som alltid! =) Puss

2009-05-20 @ 01:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0