Tråkigt väder..

Jaha då var det måndag igen och super tråkigt väder.. När man väl är ledig så vill man ju ha sol och fint så som det har varit under tiden jag gick utbildningen men icke haha jag får nöja mig med lite gråa moln och lite kyla men men det är ju faktiskt sverige vi bor i så man kan ju inte förvänta sig för mycket:)
Jag är ledig i tre dagar så jag hoppas på att det kommer bli fint nån utav dagarna.

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta för mig idag, man känner inte för att göra så mycket när vädret är så här, får väl masa mig iväg och handla lite mat eller nåt sen har jag ju min träning ikväll och det ska bli kul, så det är min höjdpunkt idag:)
Förra veckan på dansen så kunde inte Linda vara med för deras son var sjuk, och då fick jag hjälpa Gabbe istället det var kul:)  Jag hängde ju inte med direkt från början eftersom jag inte gjort den turen innan men kul var det
En kille från dansen filmade och skickade över snutten till mig igår, men man måste lägga upp den på youtube först och sen kan man lägga in den här men jag vill inte att den ska synas där för alla haha

Jag har inget kul att skriva om för tillfället så får komma tillbaka lite senare istället:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0