åhh...

När jag ser såna här klipp så blir jag så sugen och så arg på mig själv för att jag inte fortsatt.... Men man låter saker och ting gå före, vissa som man är glad över och vissa som man inte är..

Men jag kan säga så mycket som så här, jag är nog som lyckligast när jag får dansa! Och det tror jag alla som känner mig kan intyga till också, eller?

Även om jag är ute på en tävling, på en uppvisning eller på ett dansgolv på ett uteställe och har ett "battle"... Det är nog då jag mår som bäst... När jag får dansa helt enkelt..

Och tittar man på de här så är det nog inte så svårt att förstå eller?






Vad tycker ni??

Kommentarer
Postat av: Jonte

jag mår också bra när du får dansa :) puss och kram :)

2009-11-09 @ 23:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0