...

Missade dock helt att gratulera min papsi i söndags... För er som läser så verkar det kanske lite rörigt och konstigt med pappa och papsi.. Men om ni undrar något så är det bara att fråga :) alltså kommentera hihi :)


Jag jobbade i söndags dessutom och var bara helt inställd på att ringa till min riktiga pappa så då glömde jg helt bort min papsi :(

Förlåt papsi och det var absolut inte meningen.. Jag vet att du hade en bra dag för du var med mamma och syskonen men jag önskar att jag kunde varit där också, men vi hinner iaf träffas nästa gång du kommer hem för då är jag fortfarande hemma :)

Och som plåster på såren bjuder jag på denna haha


Sjukt snygga vi är där asså haha
Snart är vi där igen!!!! åhh vad jag längtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0