Fars dag!

Isöndags så var det ju fars dag och alla hoppas jag tackade sina pappor som finns där för de och för allt gott de gjort..

Jag själv ringde till min pappa som förresten har flyttat till helsingborg nu, en tvåa på planteringen. Så glad för hans skull, han har länge velat komma tillbaka och äntligen fick han det!

Jag har alltid trott på dig pappa innerst inne och idag tror jag på dig ännu mer, jag vet att du klarar allt! Eller iaf det mesta och det är från både dig och mamma som jag har fått min styrka ifrån, det måste vara så iaf :)

Jag har inget kort på min pappa för det var så längesen jag träffade honom meeen jag ska få träffa honom när jag kommer hem på min semester och då kommer det bli många många kort :) Alla som känner honom och har träffat mig har bara stannat upp och sagt: men gud, det är ju Benny upp i dagen.. Haha jag tycker inte vi är såå lika men de har ju sett honom i tonåren så de vet ju lite bättre..

Sjukt stolt är jag över min pappa och jag älskar honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0