julpyntat :)

Nu har jag fått göra det eftersom jag ska åka hem imorgon :)
Det är såå mysigt, så härligt och alldeles underbart. Den känslan jag får med alt julpynt är obeskrivlig alltså haha

Här får ni se lite av det jag har satt fram :)


På balkongen blev det vitt och guldigt


I rummet har jag rött :) Här är min fina julby från guldfynd hihi

ett par bilder bara på lite av det jag har gjort här hemma, och visst är det mysigt :)

Vad har ni för julpynt i år, går det i de traditionella färgerna eller har ni nåt annat kul?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint så fint! =)

2009-11-21 @ 13:07:12
Postat av: cindy

vad mysigt du har gjort det gumman.. jag tänkte pynta imorgon så här är fint och juligt innan du kommer =) Puss

2009-11-22 @ 14:58:04
URL: http://vellaelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0