Semester!

Ja nu har jag semester ju, har vart hemma sen i torsdags. Och då var det bara att packa ihop lite saker och göra vid sig för att senare dra vidare till Malmö för att möta upp några kollegor som var där ner. Det var en trevlig kväll med mycket skratt :)

Tyvärr har jag inga bilder att lägga upp för jag har glömt min kamera hos Cindy, men får den ikväll för jag ska dit och äta kräftor och ha en mysig kväll :)

Ifredags var det en lugn hemma kväll med mamsen och Maja, vi tittade på idol och käka lite gott.. Sen åkte jag in till stan när de skulle lägga sig och mötte upp Jonte och Johan för ett glas vin på Hampan, slutade ju dock med haveri haha men kul hade vi. Brukar ju bli som roligast när det är spontant :)



Ilördags var det dags för Tivoli, vi skulle titta på min papsis gamla spelarkompisar som uppträdde, vi möttes i stan vid åtta sen åkte vi och tura lite och lyssna på live musik.. 22 skulle de börja spela trodde vi men tji fick vi, de började inte förrän vid 00 men vi hade trevligt ändå.

Sen mötte jag upp Cindy och Marina på Zoo för att sedan dra vidare till Cardinal. En super trevlig kväll hade vi :)

Igår var vi på middag hos mormor och morfar, jätte mysigt, mormor hade dukat så fint så :)

Och jag fick mina älskade köttbullar hihi, mormors köttbullar är ju bara det bästa!

Sen åkte jag och Emma iväg och hyrde film och köpte ett och ett halvt kilo godis haha, vi tog hennes moppe haha sjukt nervöst var det i svängarna haha.. Hon tyckte ju att jag var löjlig men ja :)

Ikväll ska jag ju hem till Cindy som sagt på kräftor och vin och det ska bli så mysigt så!

Hoppas ni får en skön måndag så hörs vi mer imorgon med lite bilder från helgen :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: cindy

hej babe.. det ska bli så kul ikväll!! Mysigt! Sitter och väntar på dig just nu.. fint folk kommer ju alltid liiiite sent =P



Men gå in i min blogg, där e bilder på oss från i lördags =)

Puss på dig

2009-11-23 @ 20:34:08
URL: http://vellaelin.bloggspace.se
Postat av: FanFITT

Sötaste gumman)

2009-11-24 @ 03:11:53
URL: http://www.nattstad.se/FanFITT

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0