ahh!!!!

Gick stockholm runt kändes det som haha men iaf två gånger stan runt idag för att hitta den röda blomman till Emma!!!

MEN tror ni jag hittade den?? Nej självklart inte!!!

Jag lyckades hitta en svart iaf och eftersom klänningen är svart och röd så går det bra ändå, jag hoppas att den blir bra iaf :)

Får se om hon får ett ramaskri imorn eller om hon blir nöjd :)


vad tror ni, blir det bra eller? Jag köpte även en ring till mig hihi den syns inte så bra på bilden men det är en strass ring med en stor strass sten i mitten super fin så jag var bara tvungen :)




Kommentarer
Postat av: Jonte

Haha, inte helt otippat att du skulle hitta något som du själv gilla också... :) puss o kram

2009-10-20 @ 14:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0