Grattis!!!

Jag fick reda på att en kollega och god vän till mig ska bli morbror!!! Jag är sååååå glad och lycklig för hans skull..

Tänk bara känslan av att få höra att din bror eller syster ska få barn.. Jag vet ju hur min syster kommer vara den dagen jag kommer med nyheten med att jag är gravid, hon tjatar på mig varenda gång vi träffas i princip : Malin när ska jag få bli moster när ska jag få bli moster haha

Hon är så söt.. Sist så sa hon till mig : Asså Malin du är faktiskt snart för gammal, hmm.. Ok jag är 25 men jag är inte för gammal ännu iaf haha :)

Men när den dagen kommer så är du den första som får reda på det min stjärna, det lovar jag dig!


Men som sagt grattis igen Miki, du kommer bli den bästa morbrorn en flicka/pojke kan få!


det är han till höger om ni inte förstod det :)

En underbar människa till en underbar liten bebis (flicka hoppas jag på hihi) bättre än så kan det ju inte bli :)

All lycka till din syster och hennes man!

Kommentarer
Postat av: Jonte

Du är verkligen inte för gammal, allt ska kännas rätt så är det bara, så fort allt är rätt så kommer du säkert du också att Yngla av dig, du har ju redan visat med Samoa att du kan vara mamma till ett hopplöst fall... :) jag tror att du kommer att bli en helt underbar mamma :) puss o kram

2009-10-26 @ 14:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0