Staffpoker

I måndags var det dags för pokern, jag hade jobbat natten innan så jag var ju inte jätt pigg direkt när klockan ringde 11.30 men men det gick ändå :) Jag dricker ju inte kaffe i vanliga fall men när vi kom dit blev det en massa massa kaffe med mycket mjölk :) för att piggna till.. Piggnade till gjorde jag och började skaka som en gnu i händerna av allt koffein haha..

Vi började spela 14.00 och vi var 131st som var med i turneringen, kul att vi blev så många.







snygga glasögon Sam :)




Mina marker :)
Jag åkte ut på 65e plats men jag är sjukt nöjd faktiskt, trodde jag skulle åka ut bland de tio första så det var helt ok.


Loc kom på 4e plats, braa där!


Min fina Helena! Såå underbar!


Jakob och Miki

Efter pokern bar det vidare av till Ankan för ytterligare ett par timmar innan det blev hemgång


Leo och Jihi, hmm Leo, är du trött eller är det ölen som säger sitt kanske hihi :)


Fina töser!

En väldigt lyckad och trevlig dag/kväll

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jonte

Ni verkar ha haft en trevlig kväll, fan vad gött att ni avsluta med ankan :) våra gamla jaktmarker... :)



Puss och kram :)

2009-10-21 @ 15:41:09
Postat av: malin

japp d hade vi, klart vårt ställe ju. d e du o ja jonte :)

2009-10-22 @ 15:05:02
Postat av: Helena

Men ojsan! Som står med benen!!

Full från början till slut.

Inte ok, Helena!! Skärpning :P

2009-10-22 @ 23:51:25
URL: http://helajni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0